مراجعین محترم ، به اطلاع می رساند
• در صورت نارضایتی از یک مرکز درمانی خصوصی اعم از مطب ، دفتر کار و موسسه ، موردی را که باعث
ایجاد نارضایتی شده است بصورت کتبی با درج شماره تماس و نشانی به معاونت درمان دانشگاه اعلام
نمائید تا مراتب از طریق کارشناسان اداره نظارت بر درمان بررسی و پیگیری شود . بدیهی است در صورتی
که نیازی به حضور شما و ارائه توضیحات بیشتر نباشد نتیجه بررسی انجام شده از طریق پست یا تلفن ،
اعلام خواهد شد .
* همچنین سازمان نظام پزشکی زنجان واقع در چهارراه امیرکبیر – ساختمان امیرکبیر و سازمان نظام
پزشکی ابهر و خرمدره واقع در شهر ابهر از جمله مراکز رسیدگی به شکایات از مراکز درمانی
خصوصی میباشند .
• در صورت نارضایتی از یک مرکز درمانی دولتی ، مراتب را بصورت کتبی با درج شماره تماس و نشانی به
معاونت درمان دانشگاه اعلام نمائید تا مراتب از طریق کارشناس مربوطه بررسی و پیگیری شود . بدیهی
است در صورتی که نیازی به حضور شما و ارائه توضیحات بیشتر نباشد نتیجه بررسی انجام شده از طریق
پست یا تلفن ، اعلام خواهد شد .
* همچنین ستاد هدایت ، اطلاع رسانی و رسیدگی به امور درمان واقع در خیابان خیام – جنب فوریتهای
پزشکی و به شماره تلفن 33362162 – 024 آماده دریافت شکایات و ارائه راهنماییهای لازم می باشد .
مراحل رسیدگی به شکایت به شرح ذیل می باشد :
1- دریافت شکایت بصورت کتبی
2- بررسی موضوع توسط کارشناس مربوطه
3- دریافت پاسخ از متشاکی
4- بررسی پاسخ ، و در صورت عدم حل مشکل اعلام به مراجع مربوطه ( مانند سازمان نظام پزشکی و ... )
|